lauantai 29. joulukuuta 2012

Ale - rea - sale

Nyt oon löytänyt uuden talvitakin  Vero Modan aletangossa tämä roikkui ja olihan se ostettava pois. Karvareunuksinen huppu on se, mitä oon halunnut jo pitkään.
Muutakin alennusmyynneistä ostin: kengät ja pari astiaa Pentikin Sara-sarjasta. Sarat oli puoleen hintaan, koska niiden valmistus lopetetaan tämän vuoden jälkeen. Sääli... Se sarja on kaunis ja oisin halunnut ehtiä kerätä niitä paaljon enemmän. On niitä mulle kerääntynyt kuitenkin useampi kahvikuppi, kulhoja ym! :)


Kengät, Cip Cap


Sofialle ostin aleista ainoastaan paidan ja mekon. Jotenkin tosi huonosti oli mukavia lastenvaatteita. Saihan Sofia joululahjaksi niin runsaasti vaatteita, että ehkä hyväkin etten mä löytäny kauheesti niitä.

Joulukuussa ei vietetä ainoastaan joulua vaan myös mun synttäreitä ja uutta vuotta. Oon syntynyt vuoden viimeinen päivä (31.), joten joka vuosi on varmuudella paikat täynnä juhlijoita ja bilefiilistä. Tänä vuonna en varsinaisesti järjestä mitään synttäripippaloita. Ensin mennään miehen kanssa syömään ja siitä sitten kavereitten luokse aloittelemaan ja myöhemmin johonkin baariin.
Mekkoa yritän huomenna etsiä, mutta mitä nyt alennusmyynneissä vähän silmäilin juhlavaatteita, niin heikosti näkyi mitään kivaa...
Multa on lähtenyt neljä kynttä ja ne tulee kans ehtiä huoltaa ennen uutta vuotta. Pidennyksetkin olis värjättävä, jos aion juhlia pitkillä kutreilla. Missä välissä noikin ehdin tehdä, hjälp mig.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti